Dag som började dåligt, men slutade bättre...

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig och efter en hel dag med endast en låång väntan, var det redan kväll. Allt jag skulle hunnit med, både gällande träning, skola och tvättning var ju inte att tänka på. Kom hem, trött, hungrig och inte alls sugen på att varken träna eller uträtta något annat.
Som tur är har jag en superfästman som hade tvättat allt när jag kom hem, och sporrade iväg mig på thaipasset med orden: "Det kommer kännas mycket bättre när vi kommer hem igen"

Och mycket riktigt, efter ett bra thaipass med både teknik och sparring mot bra motstånd känns mycket bättre. Körde några ronder med Sara idag. Kändes riktigt bra att få köra mot någon som är så bra stående, men ändå i min storlek. Och bra är hon, har gått några thaimatcher, varav en lika mot en tvåfaldig världsmästare ;) Snabba slag och explosiva sparkar, det gillar vi. Vi ska köra lite matchsparring i ringen en dag denna veckan eller i början på nästa.

Så efter en inte fullt lyckad dag, väger ändå kvällens träning upp det hela =)

Var rädda om er!

//Mija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0