Rebecca tackade nej...

Det blir alltså ingen bronsmatch alls i + 60 på shootfighting SM. Jag är ju sjuk och Rebecca tackade nej till sin nya moståndare; Sara. Förstår inte riktigt varför, men tråkigt är det i alla fall. Men nu blir det till att se till att blir frisk = hålla sig ifrån träning :(
... men kan ju alltid hjälpa Sara att förbereda sig för BJJ-SM och fysläger med landslaget i SW.

---> Sara: Nu är spelar det ingen roll om du har motivation eller inte! Jag får inte träna, så allt mitt "träningssug" kommer gå ut över dig... ;) Kommer vara där och tvinga dig att köra intervaller och pressa dig till 100 %. Du kommer vara i toppform till SM och fysläger!!

För min egen del är det vila och sedan lugn uppbyggnad som gäller under resten av december. Sedan blir det nystart i januari med guldmatch på SM i shootfighing -60 nästa år som mål!

Take care
//Mija

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det låter bra du! :P du får ta fram piskan så jag verkligen gör nåt! ;P

2010-11-28 @ 01:23:35
Postat av: Martin

Märkligt... hon som var bekväm vart matchen än gick, och som tränat så hårt. Nåja, det blir väl fler gånger, och då kanske vi ska träna Sara innan?

2010-11-28 @ 22:21:34
URL: http://thebeast.webblogg.se/
Postat av: Sara

nästa termin köööööör vi!!!!!!!!

2010-11-30 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0