Sjukdom = ingen SM-match i år :(

Haft en envis hosta, men struntat i den. Ingen bra ide, tydligen. Efter ett riktigt bra pass med Micke i tisdags gick det utförs. Blev riktigt dålig under natten med andningsproblem och feber... Det blev en tripp till fabror doktorn, där det konstaterades att jag fått akut bronkit med något elakt virus i lungorna. Strikt vila en vecka och sedan lugn träning på max 50 % i ca 1 månad. Hoppas på snabb förbättring så jag slipper sjukhusvistelse!
Detta betyder naturligtvis att SM-matchen flög all världens väg... Får bli nästa år istället. Jättetrist nu när jag verkligen såg fram emot denna matchen, det kändes riktigt bra!

Tack till alla som har muntrat upp mig sedan jag blev sjuk, jag vet att det blir fler gånger, men just nu känns det bara surt. Men hälsan måste gå först, och hur bra kan man klara en match när resan från sängen till soffan är en utmaning...

Blev betydlig gladare idag, när det visade sig att Sara har blivit erbjuden min match istället. Nu väntar vi bara på att Rebecca ska acceptera eller inte, men gör hon det blir det en trip till SM i alla fall. Inte tävla, men är jag pigg nog blir det coaching i alla fall. Nu kan vi krossa i alla fall!!!! Sara är bäst, nu ska hon in i shootfighting-världen och krossa oxå ;)

Var rädda om er och träna inte med hosta!!!

Kramar Mija <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0