Tävlingsträning inledd - morgonlöpning och "chicken race" med en traktor

Nu är det klart! Här följer fightcardet för SM 2010:

Bronsmatch Light Weight Damer
Hellqvist Lena
Skellefteå Kampidrott
Shootfighting
-60 kg
Darabi Iman
Vallentuna Boxing Camp

Bronsmatch Heavy Weight Damer
Bjerstedt Maria
Kampsportscentret Linköping
Shootfighting
+60 kg
Johansson Rebecca
Adrenaline Fighters

Bronsmatch Light Weight
Gidlöv Robin
Adrenaline Fighters
Shootfighting
-65 kg
Jostelius Fredrik
Gladius MMA

Bronsmatch Middle Weight
Vinasco Johannes
Pancrase Gym
Shootfighting
-70 kg
Manning Robin
Frontier MMA

Bronsmatch Welter Weight
Holmgren Freddie
Båstad Kampsportscenter
Shootfighting
-76 kg
Barkin Söderholm Emil
Gladius MMA

Bronsmatch Light Heavy Weight
Eriksson Kenny
Gladius MMA
Shootfighting
-83 kg
Johansson Pether
Escalate MMA

Bronsmatch Cruiser Weight
Jansson Niclas
Escalate MMA
Shootfighting
-91 kg
Spåman Mikael
Märsta Alliance

Bronsmatch Heavy Weight
Larssen Sofus
Kaisho MMA
Shootfighting
+91 kg
Gustafsson Robert
Gladius MMA

SM-titel Light Weight Damer
Ringblom Gabriella
Stockholm Shoot
Shootfighting
-60 kg
Hammarsten Anny
Katrineholms BJJ

SM-titel Heavy Weight Damer
Kianzad Pannie
Kaisho MMA
Shootfighting
+60 kg
Eklund Lina
Pancrase Gym

SM-titel Light Weight
Fouda Afana Bipouna Martin
Pancrase Gym
Shootfighting
-65 kg
Hartsner Emil
Frontier MMA

SM-titel Welter Weight
Kartrud Andreas
Frontier MMA
Shootfighting
-70 kg
Ahl Dennis
Gladius MMA

SM-titel Middle Weight
Larsson Pär
Frontier MMA
Shootfighting
-76 kg
Klamas Joakim
Gladius MMA

SM-titel Light Heavy Weight
Infante Christian
Båstad Kampsportscenter
Shootfighting
-83 kg
Greisson Erik
Frontier MMA

SM-titel Cruiser Weight
Tingström Jonathan
Gladius MMA
Shootfighting
-91 kg
Strandner Magnus
Frölunda Kampsport Center

SM-titel Heavy Weight
Andersson Mats
Kaisho MMA
Shootfighting
+91 kg
Sand Mikael
Gladius MMA

Så nu är tävlingsträningen i full gång. Trots att helgen spenderats "hemma" i skåne med ett flertal släktbesök och farsdagsmiddag, har det hunnits med både backintervaller till kräkkänsla och morgonlöpning i regn och gyttja.
Och väl ute och sprang upptäckte man att man var hemma på landet igen, för vad möter man inte mitt ute skogen om inte en traktor, som tog upp hela skogsvägen som var min löpbana.

Tur att jag har en så duktig fästman som lägger upp min träning och motiverar mig att ge det där lilla extra när jag helst bara vill lägga mig ner och dö ;) Dagens backintervaller (2x5 minuters konstant springande upp och ner)var det värsta jag varit med om!! Men gud vad jag kände mig duktig efteråt   ;) Den fjärde december, då j*vlar kommer jag vara bra!


Train hard, fight easy!

//Mija

Chicken race med en traktor - jag vann!! ;) ... jag vann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0