Maria - Shootfightingdebut

I lördags 9/10 2010 gick jag min första shootfightingmatch. Det var en jämn match, där min motsåndare hade bättre boxning, men jag hade bättre och bredare "helhetsgame" och jag vann efter full tid på domslut.

Det var väldigt nervöst innan matchen och det tog en bit in i matchen innan nervositeten släppte. Jag försvarade mig inte så bra i början av matchen. Men nu vet jag att jag tål en smäll eller två ;) Och när väl nervositeten släppte gick det mycket bättre. Jag är redan sugen på att gå en match till! det finns så mycket jag kunde gjort så mycket bättre... Jag var på tok för "snäll", knäade hårdare på Martin under uppvärmningen, än vad jag gjorde under matchen. Mer "Sara-go" i nästa match --> in och krossa ;)

Take care
// Mija<3

Här följer lite bilder från i lördags:


Kommentarer
Postat av: Martin

Snyggt älskling, första gången med horn i pannan ;)

2010-10-21 @ 10:44:55
URL: http://thebeast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0